توزیع نامه رهبری در نمایشگاه فرانکفورت +عکس
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
شماره اخیر مجله Printed in IRAN که بخش ویژه ای از آن به پیام مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اختصاص یافته است امروز به طور گسترده در سطح نمایشگاه کتاب فرانکفورت توزیع شد.
صراط: شماره اخیر مجله Printed in IRAN که بخش ویژه ای از آن به پیام مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اختصاص یافته است امروز به طور گسترده در سطح نمایشگاه کتاب فرانکفورت توزیع شد.

 توزیع نامه رهبری در نمایشگاه فرانکفورت +عکس

همچنین موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ازتوزیع نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا درغرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد.  

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به سه زبان انگلیسی، عربی و آلمانی به شکل زیبایی تهیه شده است و در غرفه ایران بین جوانان توزیع می گردد.

 توزیع نامه رهبری در نمایشگاه فرانکفورت +عکس

شصت و دومین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از تاریخ 22 تا 26 مهرماه برگزار می شود. ایران در اعتراض به حضور سلمان رشدی مرتد در کنفرانس خبری این نمایشگاه را تحریم نموده و غرفه خود را با نوار مشکی به مناسبت ایام  محرم و در اعتراض به حضور این نویسنده مرتد تعطیل واز چیدمان کتاب خودداری شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 167
بازدید هفته : 413
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 158643
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1